Salut , in acest tutorial va voi prezenta cum se creaza o zona de DM ( Death match )
Pasul 1:
Variabila noua
Trebuie sa creem o variabila noua prin care vom afla daca playerul este intr-un DM sau nu
- Cod:
-
new
DM [ MAX_PLAYERS ]
;
Trebuie sa creezi o variabila cu [ MAX_PLAYERS ]pentru ca trebuie sa fie o variabila pentru un player nu una globala (pentru toti playerii)
Pasul 2:
Crearea unui DM
Daca vrei sa 'activezi' o zona de dm trebuie sa setezi variabilei DM valoarea 1
- Cod:
-
DM [ playerid ] = 1 ;
Ex:
- Cod:
-
CMD:gotodm ( playerid , params [ ] )
{
DM [ playerid ] = 1 ;
return 1 ;
}
Pasul 3:
Verificarea
In acest tutorial va voi arata cum sa verifici daca player-ul este intr-un dm sau nu
Trebuie sa folosim if pentru verificare
- Cod:
-
if ( DM [ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , -1 , " Nu poti folosi aceasta comanda intr-un DM " ) ;
Cu codul de mai sus , daca playerul are variabila setata pe 1 ii va trimite mesajul "Nu poti folosi aceasta comanda intr-un DM"
Daca variabila DM este setata pe 1 el nu va putea folosi comanda respectiva , daca este pe 0 va putea s-o foloseasca
Ce inseamna SendClientMessage ?
Pai, SendClientMessage trimite un mesaj unui player ...
SendClientMessage ( playerid , color , message [ ] ) ;
playerid - Player-ul caruia i se va trimite mesajul
color - culoarea textului
message - mesajul care va fi trimis player-ului
Ex:
- Cod:
-
CMD:gotodm ( playerid , params [ ] )
{
if ( DM [ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , -1 , " Nu poti folosi aceasta comanda intr-un DM " ) ;
else return SetPlayerPos ( playerid , 0.0 , 0.0 , 0.0 );
return 1 ;
}